Ga terug

Garantie en klachten

Garantie

We zijn altijd heel zorgvuldig met het inpakken en verzenden van onze producten. Mocht er toch iets kapot of gebroken aankomen dan vergoedt Homezy deze schade. 

Op alle artikelen die je koopt bij Homezy zit een garantie van 1 jaar. Deze garantie gaat in vanaf de aankoopdatum. Afhankelijk van het soort artikel heb je binnen dit jaar recht op vervanging, kosteloze reparatie of terugbetaling.

Garantie is niet van toepassing als:
• slijtage aan het product als normaal kan worden beschouwd
• er aanpassingen aan het product zijn gedaan
• schade aan het product is ontstaan door valschade, onjuist gebruik, opzet of nalatig onderhoud

Het retour zenden van een defect product is op onze kosten, neem hiervoor contact op via info@homezy.nl. Deze garantie geldt naast en onverminderd de wettelijke rechten die je als consument al hebt. De wettelijke garantie houdt in dat het product datgene is en doet wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.

 

Klachten

Mocht je een klacht hebben over een bij ons aangeschaft product of over iets anders, neem dan contact met ons op via info@homezy.nl. We zoeken altijd naar een nette oplossing, dus we denken graag met je mee.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.