Ga terug

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening of producten. Toch vragen we vriendelijk om een eventuele klacht via e-mail of per post aan ons door te geven. We proberen dan om de klacht goed op te lossen en in de toekomst te voorkomen. Heel waardevol dus voor ons om ook te horen als je niet tevreden bent.

 

IK HEB EEN KLACHT OVER HOMEZY 

Je kunt ons per e-mail (support@homezy.nl) of per post laten weten wat de klacht is, dan proberen wij om het samen naar tevredenheid op te lossen. In ieder geval ontvang je binnen enkele dagen een bevestiging van de klacht, als het langer dan een paar dagen duurt om de klacht te onderzoeken.

 

Als je er de voorkeur aan geeft kan je ook contact opnemen met de afdeling bemiddeling van de Stichting Webshop Keurmerk waar Homezy bij aangesloten is.

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten van de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.