Ga terug

Klantenservice

Winkelen bij Homezy.nl

 

Homezy.nl is het online warenhuis voor de mooiste producten op het gebied van Wonen & Leven, Eten & Genieten en Beauty & Verzorging. Wat leuk dat je bij ons aan het winkelen bent! Kijk op je gemak rond, blader door het productaanbod en laat je inspireren om jezelf dat ene unieke artikel cadeau te doen of een dierbare te verrassen met een bijzonder geschenk.

 

Wij trakteren je graag op een uiterst prettige winkelbeleving. Dat doen we uiteraard met een overzichtelijk ingedeelde webshop, een mooie presentatie en goede foto’s, maar ook met ons inspiratieboek en het leukste woonblog van Nederland. Heb je vragen over artikelen of staat het product waar je naar op zoek bent er niet bij? Neem dan contact met ons op, wij staan klaar om je te helpen! Je kunt ons bellen op nummer 033-7851630 of mailen naar info@homezy.nl.

 

Op de hoogte blijven van de leukste woontips, de Homezy make-overs en de voordeligste aanbiedingen? Schrijf je vrijblijvend in op onze nieuwsbrief!

 

Winkelen bij Homezy.nl is

 

Makkelijk. We streven naar een zo duidelijk en mooi mogelijk gepresenteerd winkelaanbod. Shop je bijvoorbeeld een kopje dat bij een servies hoort, dan kun je op een en dezelfde pagina elk deel van het servies bestellen en zelf de samenstelling maken. Ook maak je zo zelf de origineelste cadeausets.

 

Zoals het hoort. Je kunt bij ons betalen met alle gangbare betaalmethoden, je geniet 14 kalenderdagen bedenktijd en we doen er alles aan om je vaker op Homezy.nl te mogen begroeten. Daarom zijn we 7 dagen per week en 24 uur per dag te bereiken (mail, Twitter en Facebook), kun je ons bellen en bellen wij jou terug.

 

Verrassend. Naast de inspiratiefoto’s en leuke blogposts vind je bij ons regelmatig bijzondere acties op de site waar je naar hartenlust aan kunt deelnemen. Stuur ons bijvoorbeeld eens een foto van jouw interieur of van jouw keukentafel met Homezy-artikelen en maak kans op de mooiste prijzen.

 

Een beleving! Homezy is regelmatig ook offline te vinden bij de meest inspirerende evenementen op het gebied van Wonen & Leven, Eten & Genieten en Beauty & Verzorging. Hier kun je de kwaliteit van onze producten proeven, voelen en ruiken en kennismaken met ons team. Online maken we je winkelervaring uniek met onze foto’s, tips en service.

 

Heb je vragen over een product, bestelling of over iets anders aan Homezy? Stuur ons dan een mail (info@homezy.nl) met je vraag erin.  Alle vragen worden snel beantwoord.

 


 

Verzendkosten

 

Wat zijn de verzendkosten voor een bestelling? 

- Voor bestellingen boven de €75,= berekenen we geen verzendkosten, voor kleinere bestellingen kost verzenden je €4,95 per bestelling (binnen Nederland). 

- Voor België geldt: vanaf €100,= is de verzending gratis, voor kleinere bestellingen kost verzenden € 6,95 per bestelling.

 

Kosten naleveringen extra? 

De extra verzendkosten die bij naleveringen horen betalen wij, er wordt per bestelling maximaal één keer verzendkosten in rekening gebracht.

 

 


 

Ik wil betalen bij Homezy

 

Online betalen moet net als het shoppen zelf makkelijk en snel zijn. Ook op dit gebied bieden we je ruime opties en een goede service. Je kunt bij ons vooraf betalen via bankoverschrijving. In dat geval wordt je bestelling ingepakt en verzonden zodra we de transactie op onze bankafschriften zien. Houd hierbij rekening met de verwerkingstijd van banken (1 à 2 werkdagen). Je kan ook direct betalen met iDeal, met een druk op de knop ga je van onze website naar de beveiligde betaalomgeving van je eigen bank en handel je de betaling binnen een minuut af. Omdat wij direct kunnen zien dat er is betaald, wordt je bestelling meteen ingepakt en verzonden. Met PayPal, een soort online portemonnee, kun je ook direct betalen. Je moet daarvoor wel een account hebben bij PayPal. Wil je liever achteraf betalen, dus eerst je pakket in ontvangst nemen en binnen 14 dagen na het bestellen betalen met een factuur? Ook dat kan, in de meeste gevallen, met Afterpay.

 

WELKE BETAALMETHODEN ZIJN ER MOGELIJK?

Je kunt bij Homezy betalen via iDEAL, Paypal, Afterpay of via een bankoverschrijving. Tijdens het bestelproces kun je dit zelf aangeven. Met Afterpay is het mogelijk om achteraf te betalen, een veelgevraagde optie. Je ontvangt dan een digitale acceptgiro van Afterpay nadat de bestelling door ons is verstuurd. Zo loop je geen enkel risico.

 

IS BETALING OP REKENING OOK MOGELIJK?

Voor vaste klanten is dat na een check mogelijk, als je als klant hiervoor in aanmerking wilt komen mail ons dan op info@homezy.nl.

 

 


 

Ik heb een klacht over Homezy 

Je kunt ons per e-mail (support@homezy.nl) of per post laten weten wat de klacht is, dan proberen wij om het samen naar tevredenheid op te lossen. In ieder geval ontvang je binnen enkele dagen een bevestiging van de klacht, als het langer dan een paar dagen duurt om de klacht te onderzoeken.

 

Als je er de voorkeur aan geeft kan je ook contact opnemen met de afdeling bemiddeling van de Stichting Webshop Keurmerk waar Homezy bij aangesloten is.

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten van de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.