Ga terug

Bestellen en betalen

Bestellen bij Homezy gaat eenvoudig en snel. Nadat je op ‘toevoegen aan winkelwagen’ hebt gedrukt, kun je in je winkelmandje bekijken welk artikel hierin zit, wat het kost en waar en hoe je kunt afrekenen. Daarnaast zie je hoeveel ‘bonuspunten’ je met je aanschaf verdient (shoptegoed voor een volgende aankoop). Klik op afrekenen en je gaat naar de kassa, waar je eenvoudig in één moeite je adres- en aflevergegevens invult. Druk weer op afrekenen en je komt in onze beveiligde betaalomgeving. Rond het betaalproces af en je pakket wordt verstuurd!

 

Welke betaalmethoden zijn er?

Je kunt bij Homezy betalen via iDEAL, Paypal, Mister Cash, Riverty, Sofort banking, sommige credit cards of via een bankoverschrijving. Tijdens het bestelproces kun je dit zelf aangeven. Met Riverty is het mogelijk om achteraf te betalen. Je ontvangt dan een digitale acceptgiro van Riverty nadat de bestelling door ons is verstuurd. Zo loop je geen enkel risico. Mister Cash is voor klanten uit België een handige betaalmethode.  

 

Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestigingsmail gekregen

Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, neem dan contact op via info@homezy.nl en omschrijf je bestelling in de mail. Wij gaan controleren direct of je bestelling goed is doorgekomen. 

 

Ik kom uit Woudenberg/Scherpenzeel, moet ik dan ook verzendkosten betalen?

Voor klanten die net als wij uit Woudenberg of uit Scherpenzeel komen zijn er geen verzendkosten, we komen het pakketje gratis bij je thuisbrengen.

 

Kan ik een bestelling ook zelf ergens afhalen?

Ja, een bestelling kan ook worden verstuurd naar een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt. Tijdens het bestelproces kun je dit aangeven bij de keuze van het afleveradres. Omdat PostNL nog maar één keer een bezorgpoging doet is het een goed idee om hiervoor te kiezen als je niet vaak thuis bent.

 

Kan ik ook bestellen vanuit het buitenland?

Ja, we leveren ook naar klanten in de landen om ons heen. Bij het bestelproces kan je dit kiezen, de verzendkosten worden per land berekend en getoond. Voor België geldt: vanaf €100,= is de verzending gratis.

 

Wanneer kan ik mijn bestelling thuis verwachten?

Wanneer je bij Homezy je bestelling hebt geplaatst, dan kun je er vanuit gaan dat je bestelling binnen 24 uur naar je wordt verstuurd via PostNL. Als een artikel niet op voorraad is dan staat dit duidelijk aangegeven, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. PostNL doet met ingang van oktober 2019 nog maar één bezorgpoging, daarna wordt het pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL punt gebracht, waar het kan worden opgepikt.

 

Wat zijn de verzendkosten voor een bestelling? 

- Voor bestellingen boven de €75,= berekenen we geen verzendkosten, voor kleinere bestellingen kost verzenden je €4,95 per bestelling (binnen Nederland). 

- Voor België geldt: vanaf €100,= is de verzending gratis, voor kleinere bestellingen kost verzenden € 6,95 per bestelling.

 

Hoe werken de bonuspunten eigenlijk?

Als je een klantaccount hebt aangemaakt en bent ingelogd, dan spaar je bij elke bestelling automatisch bonuspunten. Die kan je als korting bij een volgende bestelling inzetten. Lees op de pagina over bonuspunten hoe dit werkt! 

 

Het artikel dat ik graag wil bestellen staat op uitverkocht

Vaak is het mogelijk dat een uitverkocht artikel toch nog te verkijgen is bij de leverancier. Als een artikel uitverkocht is kan je contact opnemen met ons. Wij doen ons best om dit artikel alsnog voor je bij de leverancier te bestellen.

 

Wat is de levertijd als een artikel niet op voorraad is? 

Een levertijd van twee weken na bestelling is in dat geval vaak haalbaar, maar bij twijfel kan je altijd contact met ons opnemen voor controle.