Ga terug

Ik wil ruilen of retourneren

KAN IK EEN ONTVANGEN BESTELLING TERUGSTUREN?

Ja, dat is mogelijk voor al onze voorraadartikelen. Binnen twee weken na ontvangst van een artikel kun je dit bij Homezy als retour aanmelden, daarna heb je 14 dagen om het te retourneren. Hiervoor geldt dat het artikel én de verpakking ‘als nieuw’  moeten zijn, zodat het weer verkoopbaar is. De kosten voor deze retourzending zijn voor de klant, de volledige aankoopprijs wordt vervolgens door Homezy binnen 14 dagen teruggestort. Een retourformulier zit bij elke zending, maar je kunt deze ook hier downloaden: Retourformulier

 

KRIJG IK DAN OOK DE VERZENDKOSTEN TERUG?

De verzendkosten die zijn betaald bij de bestelling worden ook mee teruggestort, zoals het hoort vinden wij. De kosten voor de retour zijn wel voor rekening van de klant.

 

WAT MOET IK DOEN ALS EEN ARTIKEL BESCHADIGD IS ONTVANGEN?

Het risico van transportschade ligt bij Homezy, wij lossen het op. Stuur ons een mail (info@homezy.nl) met daarin de klacht over de beschadiging, graag met een foto van de verpakking en het beschadigde artikel. Wij zorgen dan dat je zo snel mogelijk het artikel opnieuw krijgt geleverd.

 

IK HEB HET VERKEERDE ARTIKEL ONTVANGEN, WAT NU?

Dat vinden we heel vervelend... Als je ons mailt met de precieze klacht dan zorgen wij ervoor dat je zo snel mogelijk het juiste artikel ontvangt. We laten het verkeerde artikel bij je ophalen voor retour op onze kosten.

 

IK HEB EEN KLACHT OVER HOMEZY 

Je kunt ons per e-mail (support@homezy.nl) of per post laten weten wat de klacht is, dan proberen wij om het samen naar tevredenheid op te lossen. In ieder geval ontvang je binnen enkele dagen een bevestiging van de klacht, als het langer dan een paar dagen duurt om de klacht te onderzoeken.

 

Als je er de voorkeur aan geeft kan je ook contact opnemen met de afdeling bemiddeling van de Stichting Webshop Keurmerk waar Homezy bij aangesloten is.

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten van de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.